عکس دوستان نیوا چت با رضایت خودشون
وبلاگ نیوا چت
وبلاگی برای شناخت اعضا.عکس های جدید بازیگران,سایت مدل لباس,عکس های هنری و زیبا.عکس های عاشقانه.عکس های دیدنی,اس ام اس,عکس.کلیپ.
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

ملودی
ساعت2:16---5 فروردين 1392
چرا بعضی از عکس ها نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه چراااااااااااااااااااااااا

big_star
ساعت14:51---20 بهمن 1391
چرا خرابه نیوااااااااااااااااااااااااااا اااااا؟

فائزه
ساعت13:33---19 مرداد 1391
اقا چه بلایی سر چت اومده؟

فائزه
ساعت1:15---18 مرداد 1391
بابا چراوانمیکنه اینجاروووووووووووووووو

hamid18
ساعت14:36---8 مرداد 1391
بچه ها یه روم نسبتا خوب پیدا کردم بیاد اونجا توی گوگل به فارسی بزنید چت خونه واردشید

hamid18
ساعت14:33---8 مرداد 1391
سلام من حمید 18 کاربر ویژه نیوا بودم هنوز مثل نیوا چت رم با حال گیر نیاوردم جون هرکی دوست دارین راه اندازی کنید راستی به معراج هم سلام میرسونم خوبی دادش؟

saw
ساعت11:52---26 تير 1391
عجب ها / یه روز میام قطع یه روز دیگه وصل /یه راه کاری پیش پای ما بزارین

parsaa
ساعت13:14---18 تير 1391
اینجا چه خفره

atashin20
ساعت9:48---2 تير 1391
سیلام خوشملا منم خواستم نظری بدم هه هه هه چت روم فقط روم پرنیانه هه هه عاشق همه ی خوشملام هه

مش غلام
ساعت8:53---2 خرداد 1391
amir_1448@yahoo.com

مش غلام
ساعت8:50---2 خرداد 1391
شلام دوستان تو رو خدا این چت روم رو درست کنید بابا مردیم از سر گردونی بابا اگه نمیتونید درستش کنید حداقل یه چت روم جایگزین معرفی کنید تا همه بریم اونجا!!!
هر کدومتون تو هر چت رومی هستید بگید تا دوره هم جمع بشیم!!
من تو پیام چتم


نیما
ساعت16:22---29 ارديبهشت 1391
چیکار میکنید بابا دلم واسه بچه های نیوا تنگ شده دباره که نیوا خراب شدش تو رو خدا اگه درست شد به هم ایمیل کنید mashhadnima@yahoo.com
پاسخ:پاسخ:عزیزم دیگه تموم شد پرنیان چت معرفی شدhttp://www.parnianchat.com/


معراج
ساعت15:18---24 ارديبهشت 1391
اقايون مدير هاااااااااااا يه كاري بكنيد بچه هااااااا الاف موندن اخه
پاسخ:پاسخ:عزیزم دیگه تموم شد پرنیان چت معرفی شدhttp://www.parnianchat.com/


sorour
ساعت12:51---20 ارديبهشت 1391
عكس امير08 رو بهش بگين عكس خودشو بده لطفا.

sorour
ساعت12:37---20 ارديبهشت 1391
سلامممممممممممم خيلي خوشگل شده وبلاگ.من تازه عضو شدم ههههه....قربون نيوايي ها برمممممممممم.دوستون دارم.

MR. BIBAK
ساعت0:49---17 ارديبهشت 1391
منم با نظر فراز موافقم خاک شماها غلط میکنید هههههههههههههه بای خوشم اومد عکس منم بذارید دوست دارم ببینید


فراز
ساعت22:47---4 ارديبهشت 1391
راستی هروقت نیواچت درست شد به منم بگین هرچند مسترحمید اینطوری ازآب دراومده ولی بازم نیوا یه چیزه دیگس

فراز
ساعت22:45---4 ارديبهشت 1391
اه اه اه اه ایش این اشکین خانومه اوا خواهره چیه آبروی هرچی پسرو برده
این دختراس ابروهاشو برداشته نه
دماغشم حتما خر گاز گرفته هرچیه اگه خودشه متاسفم هیچ حالت پسرونه ای توش نیست حالم بهم خورد وای خدای من


RAMIN S2
ساعت22:39---3 ارديبهشت 1391
ســـــــــلام حميدد كچل چرا اين نيوارو درست نميكني من دلم واسه بچه ها خيلي تنگيده هااا

معراج
ساعت15:18---30 فروردين 1391
بچه ها فعلان بیایید چت روم فان روز ادرس جدید نیوا هم اگه درس شد بدیدددددددد زود

معراج
ساعت15:16---30 فروردين 1391
بچه هااااااااا یه روم معرفی کنید برن همه اونجااااا مردیمممممممممممم دلم واسه همه تنگ شده اخهههههههههههههههههههه

رویا
ساعت11:33---22 فروردين 1391
من از همه خوشکلترممممممم راستی بین این همه فقط رسول نازه فداششششششششششش

زهرا20
ساعت16:47---19 فروردين 1391
راستي سعيد اف تي كپ اميد خواننده بود كلي با اجيم خنديدم دستتون درد نكنه.چند تا ديگه عكس بزاريد بخنديم

زهرا20
ساعت16:44---19 فروردين 1391
واي دلبر گيس بريده اين چه عكسي بود خوبه خوشگلم نبودي حالا واه واه

زهرا20
ساعت16:42---19 فروردين 1391
واي همه چقد زشت بودن واي فك نكنم تا چند روز بتونم چيزي بخورم راستي اين اشكين بود يا خواهر اشكين واقعا كه براش متاسفم ابرو هر چي پسره برده

2khi
ساعت17:12---15 فروردين 1391
من عکس چند تا از بچه های روم که تو اینجا نیست رو بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مثلا مستر حمید سعید سوسکه سپنتا و... 7یا 8 نفر هست اسماشون رو یادم نمیاددددددددد البت نمیدونم اجازه میدن یا نه شما اجازه بدین میارم

سامان64
ساعت22:57---26 اسفند 1390
سلام متفاوت و زیبا موفق باشین

2khi
ساعت13:25---19 اسفند 1390
یه سوال این دادش اشکینه یا آبجی اشکین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

reza
ساعت22:01---18 اسفند 1390
manam mikham axamo bezaram
پاسخ:سلام داش رضا خوبی عکستو باید اپلود کن لینگ اپلودتو نظرت بزار واست بزارم


بوتوچه
ساعت12:49---18 اسفند 1390
جالب بود داداش امیرمو دوس دارم اما نگار من ازتو ........باورکن

2khi
ساعت18:38---8 اسفند 1390
ممل آمریکایی راست میگه.............مستر حمید هم عکسشو بزاره یکم به اونم بخندیم دیگه........چه اشکالی داره بچه های نیوا شاد باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پریا
ساعت1:48---3 اسفند 1390
خودم ازهمه تون خوشکلترمممممم

ممل آمریکایی
ساعت18:33---29 بهمن 1390
بابا عکس ها ههههههههههههههه همه قیافه ها خسته و غراضه هههههههه هههههههه حمید خودش عکسش کجاست بخندید چاقالو


2khi
ساعت16:13---29 بهمن 1390
خودم از همه تون قشنگ ترم......................

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت15:17---23 بهمن 1390
شاید شیطان عاشق حوا بود که به آدم سجدن نکرد....

آپم!!!


نازنین
ساعت23:29---18 بهمن 1390
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی

BibaK
ساعت2:53---15 بهمن 1390
بچه ها دمتون گرم خیلی باحال بود منم میخوام عکسم رو بدم چه جوری من میخوام .....خیلی حال کردم بای

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت21:13---10 بهمن 1390
آپم...

♥parnia♥
ساعت13:11---9 بهمن 1390
سلام منم میخواممممممممممممم من رمز میخوام منم جزو بچهای باهاله رومممممممممممم

محمد
ساعت21:10---2 بهمن 1390
سلام دوست خوبم لینکت کردم لینکم کن اگه تا سه روز نکنی غیر فعالش می کنم

هدیه
ساعت22:52---1 بهمن 1390
سلام.....خوبی؟دلت میخواد صاحب گوشی بشی؟مجانی!!!!!!!!!
فقط کافیه تو این سایت بری وثبت نام کنی اگه از این آدرس بری و ثبت نام کنی شانس برنده شدنت بیشتر میشه....شوخی نمیکنم از این آدرس برو ثبت نام کن........
www.persianpopquiz.com/?hid=16233#register


boogi
ساعت18:28---1 بهمن 1390
سلام لينك شدي
موفق باشي


هاتف
ساعت17:50---1 بهمن 1390
سلام میدونم الآن داری آپ میکنی .اگه میشه عکس دخترا رو لختی تر بذار حال کنیم باباپاسخ:سلام عزیز گذاشتم رمزشو بیا از یاهو ازم بگیر

hamid
ساعت17:26---1 بهمن 1390
سلام
تبادل لينك اتوماتيك و افزايش بازديد


joker
ساعت14:35---30 دی 1390
سلام من موافقم.لینکم کن بعد بیا بگو با چه اسمی لینکت کنم

آخرین اطلاعات در رابطه با بازی و بازی سازی
ساعت22:57---28 دی 1390
آخرین اطلاعات در رابطه با بازی و بازی سازی در ایران و جهان در وبلاگ :
http://www.gamenews7.loxblog.com


دلبر
ساعت17:40---6 دی 1390
اینم عکس من

دلبرر
ساعت10:56---5 دی 1390
__________________$$$$___$$$$
__________________$$$$$$$_$$$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$
__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$
__$$$_$$_$$$$$$$$____$$$$
_$$$$$_$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$
_$$$_$$_$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$__$$$$$$$$$
$_$$$$$$___$$$$$$$$
_$$$$$$$$$__$$$$$$$
$_$$$$$$$$___$$$$$$
$$_$$$$$$$$___$$$$$
$$$_$$$$$$$$__$$$$$$
_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$
$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$
$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$
$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$
$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$
$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$
__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$
_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$
_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$
_$$_$$______________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
_$$$$________________$$$$$$$$$$
__$$$_________________$$$$$$$$$
$_____________________$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$$$
$____________________$$$$$$$$$__$$$$$
$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
من رمزمو بلدنیستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط ساسان20
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 85
بازدید هفته : 136
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 60083
تعداد مطالب : 82
تعداد نظرات : 169
تعداد آنلاین : 1



Yahoo Status by RoozGozar.com

این صفحه را به اشتراک بگذارید

عضویت در سایت
ارسال عکس های جدید و داغ روز هر شب به ایمیل شما
[برای عضویت اینجا کلیک کنید]

کلیک کنید ساسان 20رو تو فیس بوک ببینید Sasan Javad

Create Your Badge